Direktlänk till inlägg 10 september 2009

PECULIAR TRUST

Av Anna - 10 september 2009 19:51

Jag tappar upp varmt vatten i badet.
Med badsalt som luktar awesome.

Såna fina tända stearingljus och min laptop med fina filmer.

Så ska jag spendera min kväll.

Ville bara skriva det since it's awesome.


Ska snart ta bort den här bloggen, när jag orkat kopiera alla inlägg och spara skiten i ett dokument på datorn.

Sen ska jag byta mitt "vardagsbloggande" till en tredje fin blogg på blogspot, eftersom den sidan är den bästa bloggsidan. Mina andra två är en private private oh so private, och en där jag skriver saker jag skriver. Inte kladdar utan skriver.

För det mesta. Så då finns det alltså två bloggar.

För er som inte vet HEMLIGHETEN, vilket är TVÅ. haha.

Puss.

Jaja, puss.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 19 juli 2010 17:45


My heart like a fluttering, twittering bird.  

Av Anna - 10 september 2009 11:17

Ingen direkt feber längre, är hungrig, mår bättre, men inte bra. Önskar att jag kunda joina er andra i riktiga livet, men jag ska nog fortsätta leva i min bubbla, this magical bubbla of hope and wonder!   Med andra ord ska jag se på filmer so...

Av Anna - 10 september 2009 01:37

ÄR DET JAG?ÄR DET JAG?ÄR DET JAG?OM DET ÄR JAG SÅ KAN DU SÄGA DET SNARAST MÖJLIGT, FÖR JAG ORKAR INTE GISSA MER NU. VET ATT DU LÄSER. SE RUBRIK. ...

Av Anna - 9 september 2009 23:35

Rubriken säger väl det mesta. Nu ska jag söka Johan Glans på youtube och sen tända ljus, koka te, och läsa lite.Den som kommer med glass till mig imorgon får en puss. På kinden, alltså Så ni blir sjuka :< Jaa, detta är sannerligen ett värd...

Av Anna - 9 september 2009 11:15

Snow can wait, I forgot my mittensWipe my nose, get my new boots onI get a little warm in my heart when I think of winterI put my hand in my fathers gloveI run off where the drifts get deeperSleeping beauty trips me with a frownI hear a voice you mus...

Presentation


I fell for your broken, oh broken heart

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards