Direktlänk till inlägg 3 september 2009

LÄS INTE

Av Anna - 3 september 2009 15:40

KLAGOINLÄGG


Men jaja, här är en lista på dagens fortsatta aktiviteter eftersom jag inte har tillräckligt med sinnesnärvaro för att snickra ihop en vettig text om allt.


o Ringa farmor och farfar

o Träffa Malin

o Övan sönder Danube Waves som jag fick sist av Tatiana

o Massor av mattetal

o Diska stordisken

o Dammsuga

o Göra det trevligt för mig (lewl)


Nu ska jag ta itu med resten av helvetesdagen.

Helvetesdagen so far:

Vaknade kl 6 av mig själv efter 6 timmars orolig sömn, fick reda på att vi inte hade lektion på morgonen (efter att ha knackat på ettornas dörr och frågat Dan vad det var frågan om, egentligen), kunde inte vara med på idrotten (som började 1h50min efter att jag väl tagit mig till skolan med en lika emo Helena för en icke-existerande fysiklektion) eftersom jag fått ett äckligt skavsår på högra hälen. Gick till Helena och klagade i hennes soffa. Idrott trots allt. Vi spelade fotboll. Jag var sidlinje. 'TWAS AWESOME! Ashungrig. Jättelänge till lunch. Lunch. Tog fel på klockan och kom 40 minuter sent till matten (kunde ha stigit upp en halvtimme innan matten började för övrig, vid typ 12 lol). Gick hem med skavsår.

Nu ska jag äta middag och sen ta itu med listan.


Nu klagar jag bara. Ska inte skriva om resten av dagens fysiska pinor. 


Och jag låter dryg FÖR ATT JAG ÄR DRYG.

OCH ARG.

OCH EMO.

KRAM.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 19 juli 2010 17:45


My heart like a fluttering, twittering bird.  

Av Anna - 10 september 2009 19:51

Jag tappar upp varmt vatten i badet.Med badsalt som luktar awesome. Såna fina tända stearingljus och min laptop med fina filmer. Så ska jag spendera min kväll. Ville bara skriva det since it's awesome.   Ska snart ta bort den här bloggen, n...

Av Anna - 10 september 2009 11:17

Ingen direkt feber längre, är hungrig, mår bättre, men inte bra. Önskar att jag kunda joina er andra i riktiga livet, men jag ska nog fortsätta leva i min bubbla, this magical bubbla of hope and wonder!   Med andra ord ska jag se på filmer so...

Av Anna - 10 september 2009 01:37

ÄR DET JAG?ÄR DET JAG?ÄR DET JAG?OM DET ÄR JAG SÅ KAN DU SÄGA DET SNARAST MÖJLIGT, FÖR JAG ORKAR INTE GISSA MER NU. VET ATT DU LÄSER. SE RUBRIK. ...

Av Anna - 9 september 2009 23:35

Rubriken säger väl det mesta. Nu ska jag söka Johan Glans på youtube och sen tända ljus, koka te, och läsa lite.Den som kommer med glass till mig imorgon får en puss. På kinden, alltså Så ni blir sjuka :< Jaa, detta är sannerligen ett värd...

Presentation


I fell for your broken, oh broken heart

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards