Alla inlägg under juli 2009

Av Anna - 4 juli 2009 07:51

Jag ska undvika melankolin,
jag vill titta tillsammans

Jag ska försöka att lova dig,

att aldrig låna vingar igen

Att aldrig springa när det blir intensivt

oavsett

och att aldrig tappa min sinnesbalans bara för att det blir överväldigande



Jag vet min natur, men jag ska försöka

För dig
Allt annat har spruckit på ett sätt som inte gått att laga

Det har inte betytt någonting

Vad bryr jag mig om kärlek,
eller alla deras dofter

Eller de som ligger omkullvälta på grund av rädsla

De fick aldrig ens en chans att blomma

för om de får en chans kan de lyckas

Lykke Li sade i en intervju

"Att älska utan att bli älskad tillbaka är en tragedi i sig",
och hur känns det?
Jag vet inte

För att jag törs , så få,

och törs släppa in ännu färre

och låter ännu färre försöka

och ännu färre se


Jag ska sova,

men jag vill inte drömma om att flyga


Vars du än är,

hoppas du är lycklig

Om så inte var fallet,

så skulle jag ge dig allt jag har



Varför här?
Varför inte där?
Det här är till dig.

Det är slutet för dom andra.

Så här,

Här

Känns det

Av Anna - 2 juli 2009 11:50

Una loba en el armario
Tiene ganas de salir
Deja que se coma el barrio
Antes de irte a dormir

Av Anna - 2 juli 2009 11:19

Låt mig höra
Kärlekens tunga

Säg att du älskar mig

Presentation


I fell for your broken, oh broken heart

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards