Direktlänk till inlägg 1 september 2009

:(

Av Anna - 1 september 2009 13:36

Jag har inte så mycket ord längre.


Men jag tror på en förändring nu, för jag känner den.

Inuti kroppen.

Den drar fram genom blodomloppet, drar igenom hjärtat som sedan pumpar den tillbaka ut genom alla muskler.

Det kanske är för att jag avhåller mig från sådant jag dras till men som jag vet att jag inte mår bra av i längden.

Som djup, tung musik, och allmäna känslor.

Eller så är det för att den bara kom till mig, som en välsignelse, och nu ska jag forma om livet.
Lite, i alla fall.


Haha, cheesy.
Nu ska jag ta mig en titt på THE SOURCE.

Jag pratar såklart om youtube :)

 
 
Ingen bild

Joel

1 september 2009 23:19

Dyster musik är ju bra men det kommer ju såklart något dåligt med det, som med allt annat. Men som jag brukar säga (eller som är mitt vadmannubrukarsäga) "det blir vad man gör det till" 8)

 
Ingen bild

Anna

2 september 2009 11:16

Det har med vilja att göra också, vad man vill göra det till. Jag vill känna, och därför hamnar jag där. Därför dras jag dit, jag har ingen användning av nedstämd musik om jag ska göra om det. Osv 8D Men great point

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 19 juli 2010 17:45


My heart like a fluttering, twittering bird.  

Av Anna - 10 september 2009 19:51

Jag tappar upp varmt vatten i badet.Med badsalt som luktar awesome. Såna fina tända stearingljus och min laptop med fina filmer. Så ska jag spendera min kväll. Ville bara skriva det since it's awesome.   Ska snart ta bort den här bloggen, n...

Av Anna - 10 september 2009 11:17

Ingen direkt feber längre, är hungrig, mår bättre, men inte bra. Önskar att jag kunda joina er andra i riktiga livet, men jag ska nog fortsätta leva i min bubbla, this magical bubbla of hope and wonder!   Med andra ord ska jag se på filmer so...

Av Anna - 10 september 2009 01:37

ÄR DET JAG?ÄR DET JAG?ÄR DET JAG?OM DET ÄR JAG SÅ KAN DU SÄGA DET SNARAST MÖJLIGT, FÖR JAG ORKAR INTE GISSA MER NU. VET ATT DU LÄSER. SE RUBRIK. ...

Av Anna - 9 september 2009 23:35

Rubriken säger väl det mesta. Nu ska jag söka Johan Glans på youtube och sen tända ljus, koka te, och läsa lite.Den som kommer med glass till mig imorgon får en puss. På kinden, alltså Så ni blir sjuka :< Jaa, detta är sannerligen ett värd...

Presentation


I fell for your broken, oh broken heart

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards